ameeela

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Amela Paratusic - 10 september 2010 14:57

Imorse var jag ganska korkad som tänkte "jah,men det regnar inte så mycket nu så varför kommer de göra det senare?" Så jag tog cyklen idag. Vilket jag inte skulle gjort för när man kom hem sen så var man helt genomblöt. Jag borde väll räknat ut att det skulle bli ös regn idag? Men men så gåre när man nt tänker. Iallafall nu sitter jag här o lyssnar på musik och snart åker jag till min farsa fast jag ska bara vara hos han te imån för sen vid typ 4 imån så sticker jag till en kompis o vi ska fixa oss tillsammans sen dra vi till Tcdicot i teleborg. & på söndag lägger jag ut lite bilder från discot så ni får se hur det var :) Men nu kan jag nt sitta vid den här burken mer, vi hörs snart igen. Ha det bra =)

 

Kramar/ Amela.

Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards