ameeela

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Amela Paratusic - 2 september 2010 10:34

Det finns så otroligt många saker i världen som är fint.

-Som de här "Gucci" väskorna T.ex


  

     

  

   

  

  

      

  

 

I love Gucci (L)

Fast problemet är att "Gucci saker" e så förbaskat dyrt.

 

 

 

 

 

 

Av Amela Paratusic - 2 september 2010 08:57

Har varit lite halvdissig den senaste tiden nu. Är förskyld och har jätte ont i halsen. & igår höll jag på att svimma,jag mådde skit. Och det har inte presic blivit bättre idag så mamma sa till mig att vara hemma o ah, nu sitter man här vid datorn och tar det lugnt,dricker te o snyter sig 24/7   

Men ah.. Igår var jag med linnea.s vi stack hem te mig efter skolan typ o hon vah hos mig till 6 ungefär o jag har börjat på "musikal" på kulturskolan o den första undervisningen började igår vid halv 7 så om man inte kom dit igår så skulle man typ inte få fortsätta på det. Så jag var ju tvungen att gå dit även om jag mådde skit. Men Linnea hänkade med mig dit fast vi hade ingen aning om vart det låg så vi frågade alla möjliga människor o tillslut hittade vi dit fast jag kom en kvart försent. Hehe. & hon skickade en "jätte rolig" vet inte vad man ska kalla det..

 

Men den får blir "veckans Skämtis";

(videon e ju inte så jätte bra men skit samma, Bara lyssna!)

Hahahaha! Visst har jag bra humor? Host!  


Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards