ameeela

Alla inlägg under juli 2010

Av Amela Paratusic - 31 juli 2010 11:46

Yiiipie! Solen skiner och jag e Grymt glad,har inte sätt den på länge för det har ju regnat varje dag..

Men idag ska jag vara med den hära sötnosen;

  

Fast det blir lite senare eftersom hon typ e o handlar elr ngt nu ;P

& jag ska käka nu så vi hörs sen.

 

Puss!

/ Amela

 

Av Amela Paratusic - 30 juli 2010 09:42

Jag vill ha en Megan Baseball Jacket i rosa/grå men den är helt slutsåld överallt, på både Gina Tricots hemsida och i butiken här i växjö..

Jag bara väntar på att den ska komma ut, kollar varje dag och är typ helt beroende. & jag lovar.. så fort den kommer ut igen ska jag vara en av dem första som ska köpa den!

 

Är den inte för fin? ;) 

Av Amela Paratusic - 29 juli 2010 17:43

  

          1, Musik<3

       2, Popcorn<3

       3, Datorn <3

(har haft Grymt tråkigt idag) 

      1, Osociala människor.

      2, Regn!!!

      3, Små Syskon!

Av Amela Paratusic - 29 juli 2010 16:49

Sitter här och kollar ut..det regnar som bara den. Har Sjukt tråkigt! Det finns absolut inget att göra när det regnar? Visst.. man kan ju kolla på film elr ngt men hur kul är det att kolla själv? Jag har inga bra filmer hemma och får inte gå iväg o hyra själv.

Finns det något man kan göra när det regnar..? Hjälp mig!

Av Amela Paratusic - 27 juli 2010 19:48

För att jag nt har skrivit på länge, har varit hos min farsa.

Men ska berätta vad jag har gjort hos han.. börjar med lördagen.

Lördag-Var med Linnea.s <3

Söndag-Chill.

Måndag-Vah med Linneorna hela dagen sen på kvällen blev de allsång så dåe var man med massa massa peoples.

Tisdag(idag)-Var på Ryttartorpet,badade&solade (h'

Sen åkte jag hem te mamma & nu sitter man här ;P

Kollar på massa skor nu & jag bara älskar den här! ;

  

Ska få dem skorna imån och jag e såååå lycklig!

Men ska dra ut nu så ni får ha det så bra och vi hörs säkert imån.

 

Pooowz!

/ Amela.


              

 

 




Av Amela Paratusic - 22 juli 2010 16:34

Idag skulle jag och min brossa ha träffat min farsa och badat/solat hela dagen men det började regna o åska så det blev ändrade planer.. xD  Så ah, idag har jag bara suttit framför tv och kollat på massa filmer&tjockat mig med allt möjligt sött. Så brukar min dag se ut om det e piss väder, hehe! Hörde att de ska vara skit väder typ hela helgen nu.. Usch! Sånt väder vill nt jah ha.. men de e klart att de måste regna ibland oxå även om man inte vill ;/ !  

Men ah.. jag Måste bara rekomendera en av filmerna jag såg idag. " Notting Hill" Heter den.

Det är en romantisk komedi.

Tycker värkligen ni borde se den!

 

Vi hörs imån, ska städa mitt rum o.s.v nu.

 

kram!

/ Amela.

 

 

Av Amela Paratusic - 21 juli 2010 18:00

Vaknade ju ganska tidigt i morse och kunde inte somna igår för det var varmt som fan så har varit döds trött hela dagen. Men var ute o schtekte i solen i ungefär en timme sen käkade jah sen stack mamma o jah på lite " ärenden". Vi åkte te teleborg för att kolla om vår båt ligger kvar där och det gjorde den fast någon har bytt lås på den så mamma ska ringa polisen. Sen åkte vi ner te stan och hämte Denis (min brossa)´s  klocka som var på lagning. Sen var vi lite i affärer o jag hittade fynd på Gina Tricot & här ska ni få se vad jag köpte;

      

 

 

+ Ett annat linne som var as fint och som värkligen var dagens bästa köp men bara för det så kan jag nt hitta det på hemsidan -.-  Men ska försöka leta upp det imån, har inte tid nu ska ut en liten sväng. men ni får ha det bra så länge!

 

Kram!

/ Amela.        

Av Amela Paratusic - 21 juli 2010 10:34

Sitter här och halv sover x)

Är Grymt trött för jag kunde inte somna igår, för det e så sjukt varmt i mitt rum. Jag öppnar alla mina fönster men det e ändå som en bastu här inne -.-

Så denna dagen kommer bli ganska seg. Men det e fint väder ute, solen skiner och det finns inte ett enda moln på himmeln vad jag kan se iallafall ;D 

Så snart ska jag ut o försöka bli lite brunare.

Och förhoppningsvis så kanske jag somnar när jah e ute o Schteeker (H'

 

Men här ska ni få Dagens låt ( är helt beroende av den);

 

Trötta Pussar!

/ Amela. =)

Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards