ameeela

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amela Paratusic - 31 augusti 2010 16:24

Skola idag då o det var jätte segt! Slutade halv 4  

& jag e suuuper förkyld. Har ingen aning om hur jag kunnat blivit de för jag var inte det igår men sen när jag vaknade i morse så var jag bara as förskyld typ. Men detta blir ett kort inlägg för jag mår allt annat än bra just nu. Ha de bra! Vi hörs snart, lovar!  

 

Av Amela Paratusic - 28 augusti 2010 12:04

Jag Älskar gruppen Panetoz deras låtar e helt underbara och låttexterna är helt obeskrivliga. Här är de tre låtar som jag tycker om bäst.

 

1.

2.

3.

Av Amela Paratusic - 23 augusti 2010 16:47

De var ganska länge sen jag skrev i bloggen så jag tyckte att det var dags att göra det nu. Så ah.. Hej!    Det var första skoldagen idag ju och jag har börjat 8:an. Vi gjorde typ inget speciellt typ snackade om allt som kommer att hända o sen fick vi massa papper,lekte lite lekar? & massa annat tråkigt skit. Men de var kul att träffa alla igen o sådär. Men asså jag kommer typ.. dö! För vi får ju betyg nu o jag pallar värkligen nt plugga som ett svin? Men eftersom jag vill ha ett Bra jobb i framtiden så ska jag försöka göra mitt allra bästa. 

Men jag ska käka lite nu och sen typ vila för jag har världens Huvudvärk :/

 

Vi Hörs snart igen!

/ Amela.  

Av Amela Paratusic - 17 augusti 2010 12:31

Var en Underbar dag! Först var jag på stan med Linneorna o moa det var grymt kul fast jag var trött som fan xD Vi gick typ runt i massa affärer o sånt dära fast sen stack vi te linnéparken o tog massa kort. Sen var moa tvungen att springa till bussen o vi sprang med henne o sa hejdå o sådär sen kom bussen o hon åkte hem medans vi gick till busshållsplatsen mittemot o vi dampade som fan medans vi väntade på bussen! Haha det finns video bevis fast den videon har jag tyvär nt just nu..   Hihi, sen kom bussen o ah vi dampade lika mkt i bussen typ. Sen lite senare var vi hos linnea.t o först käkade vi för vi var hungriga som faan sen satt vi typ vid datorn sen vare tråkigt så vi stack ut. Men det var oxå tråk så vi ringde Josef o han kom så vi var med han & Linus linnea.t lillebrossa. & först gjorde vi lite buus.. sen stack vi te ica. Och där träffade man Betina,Emma Andersson ngn Robin+en annan kille :)  &  vi var med dem typ resten av kvällen. Vi alla stack te Hovsaga skolan o var där typ jävligt länge ;D  Men det var fett kul! Så tack alla för en underbar dag!

 

Här är lite bilder från Linnéparken; 

  

   

      

 

 

Hihih, Puss! =) 

Av Amela Paratusic - 16 augusti 2010 10:00

Sitter här i bara underkläder och lyssnar på musik,äter choklad o bloggar!   

Idag ska man vara med Linnea.t,Linnea.s och Moa. Det kommer bli Grymt Kul! Vi ska typ träffas på stan sen kommer vi nog vara där hela dagen ungefär sen (tror jag att)  Moa drar hem till sig medans vi andra sticker hem till Linnea.t o ah vi ska sova över,SåKlart!   

 

Men nu måste jag kila så vi hörs imån.

 

Stora Kramar!

/ Amela.

Av Amela Paratusic - 16 augusti 2010 09:20

I förrgår hörde jag denna låten för första gången och har varit helt beroende av den sen dess. Lyssna på den? Den e ju bara så härlig!   


Av Amela Paratusic - 12 augusti 2010 20:11

Nu kan ni fråga mig presic vad ni vill!

Jag svara på alla frågor!

 

Fråga här vid ----->

Av Amela Paratusic - 11 augusti 2010 09:10

Hejsan sötnosar!

Vaknade vid typ 7 i morse och kunde inte somna om igen bara för att jag e grymt morgonpigg. Så nu sitter man här o kollar på massa kläder!


Som den här t.ex Grymt fin! & den sitter jätte fint på mig.

    

Ni hittar den på Bikbok för endast 149 :-

 

  


Denna fina klänningen hittar ni på Gina Tricot för 199:-

 

  

Klänning från Gina Tricot 149:-

Tips: Ett svart bälte till den skulle vara jättesnyggt!

 

  

Grymt fin klänning från Gina Tricot 249:-

 

  

Jeans från Gina Tricot 499:- 


Det var allt för idag hinner inte kolla på mer kläder nu för måste fixa mig och sådära så vi hörs senare eller imån.

 

Puss!

Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards