ameeela

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Amela Paratusic - 3 augusti 2010 10:16

Haha, det blir stan idag igen. Fast det blir Linnea.t idag & linnea.s en liten stund. Jag glömde köpa present te pappa igår, fan vah duktiiig jah e (a'  

idag MÅSTE jag värkligen köpa ngt te honom annars blir det kris!  

Men problemet är att jag nt har en blekaste aning om vad jag ska köpa till honom. Jag vet inte men på något sätt så är det oftast svårare att köpa presenter till killar än till tjejer. För jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa te min mamma som oxå fyller år snart. Hon fyller 50 år på måndag(9/8) så på lördag(7/8) åker vi till malmö och vi ska bo på ngt stort slott som ser ut som ett slott utanpå fast det är ett hotel inne. Det ska faktiskt bli Grymt spännande! Fast ändå lite läskigt.. jag menar det är ju ändå ett SLOTT ? Och vad brukar det finnas på slott..? Jo. SPÖKEN!   


Här e en bild på mig.. Som jag tog för ett tag sen (lite suddig)

  

  


     

Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards