ameeela

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Amela Paratusic - 2 oktober 2010 19:42

De flesta i min ålder har ingen aning om vad de ska plugga till & sen jobba med när de blir 18-19?

Men jag vet och har vetat ett rätt bra tag nu. Jag ska bli Reseledare och jag ska jobba i Spanien. Nu tänker ni säkert " vadå reseledare"? & "  lycka till med att jobba i Spanien"? Fast det är bara ett reservjobb ifall jag inte blir artist för jag älskar att sjunga och sjunger 24/7. Men hur lätt är det att bli de liksom?.. Jag skulle oxå vilja bli skådespelare. Men det är inte häller så lätt att bli. Men jaa.. vi får se vad jag blir, jag hoppas ju på det bästa.

Någon gång ska jag lägga in en video när jag sjunger ;)

Vi får bara se när det blir & vilken låt jag ska sjunga.

Vad tycker ni?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på snart 14 höstar. I min blogg skriver jag mest om vad som händer i mitt liv, musik,mode o massa massa andra saker. Har du frågor så fråga på! Och kommentera gärna! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Brukar du sjunga i duschen? ;)
 Haha, jaa xD
 Ibland.
 Aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amelas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards